Intrarea Azaleelor nr. 1, Pitești, jud. Argeș, România
contact [@] valentin.com.ro

Obligatii client

Principalele obligatii ale clientilor, in conformitate cu Legea 38/2003 – art.52 alin.(4), sunt urmatoarele:
a) sa achite pretul transportului executat;
b) sa solicite, sa preia si sa pastreze bonul client la coborarea din taxi;
c) sa nu plateasca serviciile pe care le-a realizat taximetristul decat in limita sumei totale prevazute in bonul client;
d) sa nu provoace sau sa nu dezvolte stari conflictuale cu taximetristul in timpul desfasurarii cursei respective;
e) sa nu oblige sau sa nu impuna, sub orice modalitate, taximetristului sa execute transporturile prevazute la alin. (2) lit. g);
f) sa acorde sprijin taximetristului in cazul agresarii sau accidentarii acestuia in timpul efectuarii transportului, anuntand imediat organele de politie in legatura cu aceste evenimente;
g) sa sesizeze primaria localitatii de autorizare si filiala judeteana a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, dupa caz, in legatura cu practici neconforme ale taximetristului care le-au creat prejudicii ori au afectat calitatea serviciilor de taximetrie solicitate;
h) sa nu ocupe scaunul de langa taximetrist daca nu poarta centura de siguranta.

 

*pentru varianta actualizata, va recomandam sa consultati publicatiile oficiale (Monitorul Oficial) precum si site-urile forurilor legislative emitente.